Followers

khalisa maisarah birthday.

oleh kerana aku cuma ada sorang anak sedara . so , aku sayang sangat-sangat kat ank sedara aku . walaupun dia banyak menimbulkan kekacauan manis dalam hidup aku . haha . 27/2 hari lahir dia . so , kite orang family sambut ala kadar je ahh . mak aku belanja makan kan kfc . korang tgk gmbr je ahh . aku tak de mood nk story mory .

 aku budak kecik yang sombong . kau ?
~ewah~

 kesian dia baru bgn tidur , aku suruh amik gambar . haha .pedulikan ketuat aku yg semakin membesar . xoxo

dia batuk tapi minum air batu lagi .
 

kak long dgn abang ipar aku .


abaikan mata aku yg gelap mcm burung hantu tu . tak cukup tidur ! haha

 korang ada anak sedara yg suka berdiri atas meja ? aku ada . haha


ok..assalamualaikum

No comments: