Followers

oh ! kami gila shawl .


assalamualaikum


hello

korang tengok kan nama blog saya gadis shawl pelangi .



hari ni saya nak ngada-ngada bahasakan diri saya cik gsp . teehee .


ok..hari ni cik gsp ..ewah ~ ~ haha ! . nak bagitaw ! cik gsp ada 
tubuh kelab . *sambil kenyit mata* .



jom join . jom join .

klik sini:
 



so..apa lagi ? jom lah join . kita kongsi macam mana korang pakai shawl . style mana yang uptodate . kat mana shawl yang hot-hot . shawl yang murah .dan semua yang berkaitan dgn shawl . =)


 
.
. bubye .


p/s: hanya untuk kaum hawa .

1 comment:

nur ezqy said...

LACE ROS MURAH RM 4.50 - RM 5.50/meter
3D Rose Lace MURAH!

Assalammualaikum wbt....

Selamat datang pembaca yang dihormati sekalian

1 & 2 Row Lace Rose dijual dengan harga RM 4.50 dan RM 9.00 / meter sempena pembukaan online shop saya http://kedaionlinecma.wix.com/kedai-online

Order boleh dibuat terus ke online shop.

Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37 @ call/sms saya Shima: 0122429082


atau emel saya:

nurezqy@gmail.com