Followers

perompak ! segala maki hamun ni untuk kau !

sebelum aku menulis dengan lebih lanjut . ingin aku menyusun sepuluh jari mohan maaf kalau ada sesiapa terasa . tak lain tak bukan aku cuma tujukan kepada mat drug yang dah rompak kedai yang aku keje hari ni .



aku tak boleh cerita dari a sampai z sebab semua dalam siasatan polis . yang cuma aku boleh mention kat sini . kejadian ni berlaku masa aku ada sorang-sorang je kat butik , pukul 6.15 , hari ni ( 31/mac )



ketahui lah selepas usai balik kerja , aku mandi solat dan aku terus buka lappy untuk share pengalaman hidup hari ni . sebelum tu , post untuk kali ni bukan lah untuk meminta simpati dari sapa-sapa atau sekadar mencari populariti . sememangnya tak . 



sila dengar makian aku 


perompak tak sedar diri 
bodoh
terkutuk
paling hina dalam dunia
bengong
setan
lembu
mabuk
bodoh
bodoh
bodoh lagi !
dan segala makian dalam dunia ni hanya untuk kau !



yang paling tak tahan bila buat report polis siap mention nama perompak tu dengan perkataan " beliau " . hahh ! kan dah kene sound dengan aku .weh , nak berlagak sikit aku A+ bm ! baiki ahh der ! tak layak untuk beliau . dia bukan lelaki terhormat . lelaki terkutuk tak kerja rompak duit orang sesuka hati . bodoh ! 



hmm ..banyak lagi aku nak maki-maki ni . tapi macam tak kena dengan lagu ni . haishh , tak baik . tapi aku tak keluarkan perkataan-perkataan yang dasyat .



aku akan cerita kejadian sebenar bila kes ni dah selesai . tolong doakan aku k . amin .



p/s ; tangan aku terketar-ketar bila bergelut dengan dia . dan tak sangka aku seberani tu . weh , aku kejar dia tapi tak dapat . bibir aku kering mintak "tolong" , tapi malang tak de sapa yang dengar . tapi tetap bersyukur aku selamat . cuma tangan macam terkehel sebab nak rampas balik duit tu . tapi aku cuma dapat cebisan duit yang dah terkoyak

p/s :aku masih ingat muka dia & boleh bayang lagi macam mana dia tenung aku bila aku bangun nak rampas balik duit . muka seram . macam ni lah kehidupan orang yang ambil dadah . moga-moga kau mati dalam keadaan terkutuk dan membusuk lah dalam neraka .



maaf , ketahui lah yang aku masih dalam trauma .


pengalaman mendewasakan kita .


terima kasih 


assalamualaikum

4 comments:

sepitketam_93 said...

arp2 cpt settle.

NiCEly-RuDE") said...

mujo mu slamat...ralaq aq...fuh!

aqmar jusof said...

mira : harap lah dapat tangkap..amin


duan : alhamdulilah...

fyna said...

huhu...bhy btol...da mcm berlakon drama lak...