Followers

awas . ini entry berair mata.

assalamualaikum



awas , sila baca title di atas .


saya dah check temuduga maktab perguruan . dukacita dimaklumkan , KPM tulis macam ni 


Haraf Maaf, Maklumat anda telah kami proses.
Nama anda [NUR FAIZATULL AKMAR BT JUSOF]-[93072101****] tidak tersenarai dalam calon layak temuduga,
Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2011




last-last tak taip pun "terima kasih"



ahh ! sedih yang amat . saya nak sangat tawaran ni .



ni yang saya ada apply uitm program temudua komunikasi media dan penyiaran.  




ni keputusan dia :"(




No KP Anda : 93072101****

Harap Maaf, 

Anda tidak terpilih untuk dipanggil ke temu duga.
Permohonan anda akan diproses untuk Program Tidak Bertemu Duga berdasarkan pilihan 1 sehingga 8.



Keputusan adalah muktamad !





siap buat tanda seru lagi . kejam !


dah tak tahu nak kata apa . balik kerja terus buka lappy sebab nak check . shawl pun tak bukak lagi . then , hampa . hampa .hampa .



*saya sedang menangis sekarang*



tolong sape-sape jangan hantar chat nak kenal . saya tengah fikir masa depan saya selepas ni . ya ALLAH .



mungkin ada dosa-dosa saya . mungkin ALLAH nak bagi pengajaran . redho , mungkin bukan rezeki saya . mungkin ALLAH dah aturkan yang terbaik untuk saya . sumpah , sedih yang amat . 




saya tak nak cakap panjang . saya harap dapat tawaran lain . amin .
ni yang saya apply masa isi borang upu ,harap-harap terpilih antara satu . amin .





UiTM - E2210 DIPLOMA PERAKAUNAN


UiTM - E2130 DIPLOMA KOMUNIKASI DAN MEDIA#


UTM - T2340 DIPLOMA PERANCANGAN BANDAR & WILAYAH

UiTM - E2220 DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN


UTM - T2271 DIPLOMA PENGURUSAN TEKNOLOGI (PERAKAUNAN)


UiTM - E2230 DIPLOMA PENTADBIRAN AWAM


UTHM - B2801 DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT


UiTM - E2810 DIPLOMA SAINS KOMPUTER


tolong doakan jugak ye . terima kasih .




bye

1 comment:

lubby2 skinnyzz@shawl said...

aippp.....ur ic 93072101 but mine 93072211....hey sis....