Followers

tawaran lagi :)

assalamualaikum 


sesudah hampa menyinggah diri sejak kebelakangan ni ,sesudah air mata kering dek hilang semangat , sesudah bingung dalam membuat keputusan , sesudah . emmm , apa lagi ? ok . dah ahh . ok ok nak sambung ni . akhirnya , saya mula bangun daripada terjatuh . umum yang tahu , saya memang sangat menharapkan dapat tawaran maktab perguruan . umum jugak yang tahu saya nak jadi cikgu . dan umum  yang tahu saya tak dapat tawaran tu . silalah kutuk . ni yang nak nangis ni . tiba-tiba nak emo .





asyik berkerut dahi . ke kening ? tahu *sambil angkat bahu*




entry sebelum ni , saya ada cakap saya dapat tawaran temuduga MIAT uniKL kan ? nak bagitahu sikit . saya tak nak pegi temuduga tu . kenapa ? saya dah pilih keputusan saya . mungkin MIAT bukan bidang yang akan saya ceburi . dan usahlah tanya banyak kenapa lagi dan lagi . nak saya bagi jawapan artis . ok , no komen . *maaf unikl,saya bukan pelajar yang anda cari,tett*



bila dah fikir panjang pasal temuduga MIAT , bila dah dapat keputusan pulak . kebuntuan lain mula muncul balik .




"korang! i dapat tawaran spa8 !" 
*ayat gediks*




ya , saya dapat tawaran temuduga untuk latihan jururawat u29 dan latihan penolong pegawai kesihatan persekitaran .tapi , masalahnya cuma kene pilih satu .so , decide punya decide . search google punya search google . belek-belek gaji . belek-belek jawatan . saya pilih latihan jururawat .dulu mati-mati saya tak nak jadi jururawat . ayah saya siap tanya lagi dulu . sekarang ? alahh , guwa tak de pilihan der . upu punya result tak kuar lagi . elok guwa cari backup .





ni nak mengada bagitahu sikit . kakak sulung saya jururawat pergigian, abang saya dulu dapat tawaran attenden tapi tak pergi , kakak atas pada saya jururawat masyarakat .  saya dapat tawaran TEMUDUGA jururawat .lagi . emm . dah ahh , adik beradik saya 4 orang je pun . keluarga jururawat ? haha . senyum sikit .




ni kakak yang atas pada saya . jururawat masyarakat . sekarang belajar kat batu pahat .






apa-apa pun . tolong doakan saya ok ? terima kasih korang . sayang ketat-ketat .








bye

3 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

chenta nana said...

comelnye blog u ni... suka...

aqmar jusof said...

ok


chenta nana : ohh..thx :)