Followers

assalamualaikum



satu persatu urusan disiapkan , hari ni dah settle medical check up , hari ni ada jugak beli barang sikit-sikit . panas . hari ni cukup panas . dugaan Tuhan barangkali . 






hari ni jugak banyak jumpa kawan-kawan facebook



esok nak pergi Terengganu . ambil duit , yayasan nak bagi . rezeki . terima kasih yayasan Terengganu . moh le kita jumpa kat sana ramai-ramai . bajet artis ! ahh , pedulikan



bajet berbelanja terlebih sikit . bila entah nak start belajar berjimat .



Tuhan beri aku kekuatan melawan nafsu berbelanja . amin .



 tup tap tup tap dah nak dekat 21 mei . 
masa berlalu , cepat , tak menunggu sesiapa




sekarang ,bergurau senda lah dengan mak ayah sebelum sedih bila diorang nak balik nanti ,  main lah dengan anak buah sebelum merindui mereka , bawak lah motor selalu sebelum kempunan nak press ataupun nak tekan gear , makan lah sebanyak mungkin sebelum kurus kering kat sana nanti .




p/s : masuk check dengan doktor tadi , dia cakap kenapa jantung saya berdebar-debar ? saya jawab entah . staff nurse ada tanya , saya ada main bola jaring ke ? saya jawab tak , saya main ping pong je . ok , kesimpulannya , mereka ramah :)


1 comment:

atierahyowng said...

qem..aku suke gler lah klu mu nulis..hehe...eyka kate mu pakai shawl a.k.a pashmina ala2 hana tajima tu cantik..ehe..pas tu die srh aku blajr pkai gtu..ahak,dulu xsuke sgt tgk org pakai shawl ..skg,dh tersuke plk..n sekarang aku tgh pk mcm mne nk pakai..haha..buatlah toturial sekali..tehehe....muaaahhhhh!haha..blog awak mmg best lah..dan sekarang pn awak mkin cantik..ehek..ber awak awk la plk..hehe