Followers

selamat tinggal

bismillahirohmanirahim

assalamualaikum

saat fikiran buntu memikirkan sesuatu , hati mula mendesak minda . dah , tak payah nak cakap apa-apa . aku dah nak pergi jauh . ni yang aku nak sangatkan . jauh daripada semua orang yang ada disekeliling aku sekarang . hati dah lama terpendam . saat  terasa hati dah lama bertapak . apa mungkin aku lepaskan saja ? ya , hati mereka lebih berharga . akur . lepaskan semua beban ni . 



matrik , perlis . tunggu aku . moga orang disana baik sahaja . dah nak mengajuk dengan orang kemaman . nanti aku balik jarang-jarang . balik pun sebab nak jumpa keluarga je . 
moga juga nanti tak jumpa orang yang tak nak jumpa . ceh , sombong ! maaf , terpaksa . tak tahu nak sorok hati celah mana . 




p/s : lelaki harus tahu yang perempuan pantang bila diri dipertaruhkan . cuma perlukan tawaran ikhlas bukannya mainan sekadar nak tunjuk hebat . see , lelaki perlukan perempuan untuk jadi hebat . dah , jangan nak berlagak . saya tolak !


aku bukan miss perfect yang kamu sangka . cukup bila aku menjadi diri sendiri .


bye

3 comments:

NiCEly-RuDE") said...

ada sumbdy try awk ke??
npe reject??
hehehe..
-lelaki penyibuk

aqmar jusof said...

lalalalala
saya selalu tak sependapat dgn lelaki . :)

NiCEly-RuDE") said...

ahhaha...sipmtom anti-lelaki??