Followers

faker and stalker

bismillahirohmanirahim


assalamualaikum


nak bagi link dulu




first , saya tak halalkan gambar saya yang awak amik . tak tahu celah mana awak boleh amik gambar saya . maybe awak pernah jadi friends saya dalam fb dan kemudian awak unfriend kan ? entah cuma agak , kalau betul , tahniah ! awak berjaya .



saya bukan nak bergaduh atau nak main kasar . jauh sekali lah kan . cuma nak mention sikit ,awak amik dalam diam cara baik , dan saya mintak awak padam secara baik . tipu kalau tak marah , tapi masih bersyukur awak tak gunakan gambar tu untuk buat benda-benda tak elok . saya tak kenal awak siapa . tapi jom lah kita jadi kawan ? mengaktifkan blog dengan cara dan dunia sendiri . cuma agak melampau bila awak buat cerita untuk diri awak menggunakan gambar saya . mungkin tidak adil bagi follower-follower awak sebab maybe diorang akan rasa tertipu . sila hargai follower awak .



gambar dalam blog yang awak cerita tu sama sekali palsu sebab yang betulnya saya story dalam entri nih





saya kat sini bukan nak aibkan awak . cuma terkilan bila ada orang guna gambar saya tanpa kebenaran saya . saya tak tahu motif awak buat macam tu , mungkin awak ingat saya ada iras dengan awak . tapi saya tak tahu celah mana yang ada iras . 



dah tak nak cakap pangjang , mohon awak delete gambar saya dan jadilah diri sndiri . aktifkan dunia blog dengan cara sendiri .
terima kasih 



8 comments:

Misz Weirdo said...

sis , makna nyer segala yg die citer tuh palsu lah ?

Cik Tasya merapu said...

sy yg dia sruh pr0mote page die tu,,rase terkilan la..:(..huhu...daa jd f0llower dia daa..hm

aqmar jusof said...

misz weirdo , yup..cerita palsu :)

tasya : takpe..awak kan tak tahu :)

Cik Tasya merapu said...

hmm..okey2~~:),hee add dia kt fb x?

aqmar jusof said...

tak pun , kalau dadd pun maybe dia tak apprv . gambar sy ada jugak ke dalam dia puny a acc fb ?

Cik Tasya merapu said...

ALLAHUALAM..X THU PLAK SY..AD KE X..XDE KOT...TPI THU DAA AMIK PIC ORG,,BRNI LAK LTK ACC FB DIE KT PAGE TU

NiCEly-RuDE") said...

ngek..ape org tu xda mke ke amik gmbo kamu??hahaha..

aqmar jusof said...
This comment has been removed by the author.