Followers

uitm kampus dungun

assalamualaikum ,




apa khabar korang ? hai , saya kat sini sihat . saya rindu korang semua . korang rindu saya tak ? cepat cakap rindu . ceh , perasan . lama tak updated blog . cerita berlambak ,




ok start ,




rasa macam tak privacy bila orang asyik memandang . of course ahh sebab saya berblogging dekat cafe






start 21 mei hari tu saya dah jadi mahasiswi , dan esok , seterusnya pula . dan of course lah bila minggu pertama , ada orientasi yakni minggu mds . 






tak larat yang amat . sumpah , penat gila .mandi cuma sekali sehari . busuk ! kadang-kadang sehari tak mandi . geli lah weh . badan melekit . tapi bukan saya sorang lah  , orang lain pun macam tu jugak . tidur cuma 3 jam sehari . korang boleh ? aku boleh . well , kat sini saya tak jalan , asyik berlari je . ktipu , berjalan jugak . kat sini lemak saya dah jatuh 3 kg . korang ada ? saya ada .






esok dah mula kuliah . dah start belajar . so , setiap hari saya bawak basikal pergi kuliah . semalam parents dah beli . gila nak jalan kaki ? tinggal tulang lah nampaknya . ye ye ol je kan saya naik basikal . dulu tak pernah nak kayuh-kayuh . asyik press moto je . tapi ni semua dugaan sebagai mahasiswi






terima kasih kepada orang-orang yang tak putus bagi semangat kat saya . tak perlulah saya mention sesiapa , yang pasti ramai . terima kasih , sayang korang . saya ni dahlah banyak merungut . nasib baik tahan sebab selalu asyik tengok muka ala-ala kim hyun jung ! auww..kgatal .mengarut-mengarut , i nak study dulu !






ni nak tunjuk gambar kad matrik saya . jap , jangan gelak !




saya tak control cun kat sini .saya hangus , saya gelap , saya hitam , bawah mata saya sama dengan kulit muka saya , kulit muka saya berminyak.dan saya pakai tudung bawal.tapi still rasa chill pakai bawal .


k sekarang boleh gelak


k lah , tak boleh nak menaip lama-lama . segan kat sini ramai orang . cuma doakan saya kat sini ok . sebulan lagi saya balik kemaman :)





No comments: