Followers

ini entry ke 89 . istimewa barangkali

assalamualaikum






buat pertama kali , berterima kasih kepada pencipta muka buku . walaupun banyak jugak keburukan muka buku nih . tapi , tetap jadi pujaan hati semua orang termasuk saya . sudah .




tanpa muku buku , saya tak boleh nak stalker awak . hey , hari-hari saya stalker awak . malu ! kalau tak stalker macam mana saya nak tahu perkembangan awak . yahh , mungkin ini agak malu  . k sekarang saya sangat-sangat malu  .# weh , bajet lah ala-ala kim hyun jung kenal aku . dia tak kenal pun aku . eh , awak pernah tengok saya k . mungkin awak dah tak ingat . ye lah , saya yang asyik tak malu tenung awak . awak tak perasan eh , orang yang selalu tenung awak dulu ? k ini melebih .






setiap hari saya tengok ramai budak perempuan post kat wall awak . saya cemburu . saya cemburu . tapi awak tak balas pun . mungkin awak sibuk barangkali . saya tak pernah pun post kat wall awak . saya segan . saya tak de ayat nak post . walaupun kalau nak hantar "hey , thx approve" . atau pun  sekadar post " :)" . ahh , tak mungkin sama sekali saya post begitu . saya rasa dari post sebegitu , baik saya post ayat tulisan biru yang biasa diguna oleh friend list saya bila diorang komen post saya . seperti ? "kita bako je , kita bako je , soley soley" dah cukup






ala-ala kim hyun jung , saya suka awak . itu sahaja . 





dan saya suka mata awak 



ya ALLAH , jodohkan lah aku dengan nya , sebagai pembimbing aku ke syurga Mu . kerana dia punya ciri itu dari sudut pandangan mata hatiku . amin .






ps: andai detik ini , awak terasa nak buka fb saya , dan awak lihat gambar profile pic saya , awak jangan ingat tu boyfriend saya . dia kawan baik saya dari darjah satu lagi .macamlah awak nak tahu sangat dan macamlah awak akan terlintas nak klik nama aqmar jusof . HEY , SAYA FRIEND LIST AWAK . (jap lagi mesti ramai yang cari nama ala-ala kim hyun jung nak tahu nih , ni nama yang aku bagi je lah , nama dia lain . HAHA)











1 comment:

azhaniidayu said...

Hello dear, aku tahu sape dia. dia ade dalam friendlist aku. HAHA :P