Followers

slot akasia : pertunangan melampau !

assalamualaikum ,


hari ni tiada idea nak berblog , cuma nak tayang gambar . boleh ? alright , thank dear :)

watak :

aqmar jusof : bakal ibu mertua
hawa lee : pengantin
wan azahani idayu : bakal tunang tak jadi



' bestnya dalam bakal menantu artis ! '

' ooopps ! akhirnya dapat kahwin dgn anak dia ni , nanti boleh lah aku kikis harta dia ! teruja ! '


 ' artis salam cium tangan aku ! '

' yes ! sah aku bertunang dengan anak dia ! '



' menunjuklah sangat aku beli cincin tu buy one free one je '

' kamera , wartawan mari dekat , tengoklah cincin bertatahkan belian i ni ! u ada ? tak de '


'datang jugak bakal tunang tak jadi ni , aku ingat tak nak datang dah . padan muka kau , bercinta tanpa restu aku . tett , tak dapat kahwin dengan anak aku . *senyum sinis*

' terpaksa buat muka gembira ,wartawan ramai nih , nanti boleh lah aku jadi artis ! aku nak kahwin dengan anak kau !'

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

k dah cukup mengarut semua , ceritanya lain , semalam pergi kenduri kahwin rumah kawan . kakak dia kahwin . majlis sangatlah meriah , yang paling penting , makanan best sangat ! i dah tak boleh bab makan ni. haha .





bakal mak mertua pulak yang terlebih


p/s : tiba-tiba rindu suasana uitm dungun :(



No comments: