Followers

touching

assalamualaikum




sekarang hati sikit-sikit nak touching . nak terasa ni , nak terasa tu . sekarang bukan masa nak bergurau dengan semua . hati dua tiga hari ni cukup sensitif . esok padahal nak pergi sambung belajar balik dah . esok dah . kuantan je pun . tak jauh sangat . bukan soal ini sebenarnya . jauh dekat tak menjadi isu . isu sekarang , aku kadang-kadang tak tahan dengan dugaan . aku kurang sabar sekarang . berdosa nya aku YA ALLAH . 




" ya Allah , aku perlukan pertolongan Mu . jadikan aku , aqmar jusof yang dahulu . bukan yang sekarang . amin "




senyum itu terkadang perlu , terkadang tidak . situasi sekarang , mungkin tidak


p/s : tak nak cakap dengan siapa-siapa sampai pagi esok . tak nak chat dengan siapa-siapa . tak nak wall to wall dengan siapa-siapa . tak nak text dengan siapa-siapa :(

No comments: