Followers

kehidupan sebagai seorang pelatih

assalamualaikum




terlebih dahulu , disini saya nak bagitahu . saya bukan jururawat lagi . saya baru je palatih jururawat . insyaallah , tak lama lagi kira-kira dalam masa 3 tahun baru lah saya betul-betul jadi staffnurse . tu pun kalau saya lulus semua ujian teory dan praktikal lah . so , sama-sama lah kita doakan k . nanti saya sayang semua orang bila saya dah jadi nurse nanti . haha . kan saya selalu cakap nak jadi nurse yang prihatin dan sayangkan pesakit-pesakitnya . nanti ramai lah tu nak jadi pesakit saya tu ! . bwahaha !




so , orientasi alhamdulilah dah habis . dah masuk kuliah pun . dah belajar pun . susah jugak belajar anatomi kan . bagi yang tak tahu anatomi tu perihal yang kaji semua yang ada dalam badan manusia . tak kira yang sekecil zarah pun . jadi , kemahiran mengingat tu sangat lah penting . saya tengah berusaha sekarang . memandangkan yang masuk sini bukan calang-calang orang , saya kena usaha kuat sikit lah kan . of course lah , ada yang dari diploma sains , yang asasi sains pun ada . oh , btw kat sini yang dah kerja jadi wartawan pun ada . dia pernah kerja dengan media prima wooohhh ! mesti banyak jumpa artis . suka lah tu !




pastu pastu , kat sini nak merapatkan hubungan mesti cakap pasal bf . gf tak lah , sini semuanya pompuan kan . pastu saya senyap je lah kan . saya tak matang lagi kan nak ada bf-bf ni kan . bwahaha ! nanti bila diorang tanya saya , ada tak lagi bf saya cakap tak de semua orang tak percaya . so , saya nak kata apa lagi kan . saya diam je ahh . diorang mesti meriah auw tangan klik klik phone hantar mesej , calling-calling kan . mengadu-ngadu kan . kitewww jelesss . melampau tekan w dan s banyak-banyak ! 


actually saya agak stress disini . serius saya cakap . mungkin culture shock . 





saya rindu kawan-kwan saya :'( . kbye

No comments: