Followers

tuhan berikan aku kekuatan

assalamualaikum




as usual , start datang kat sini . saya didedahkan tidak kira siapa sahaja . bukan senang jadi nurse . ya , saya mengaku . belajar disini juga bukan senang :( . tak sama sewaktu di uitm dulu . tetiba saya rindu uitm . mungkin sebab trademark uitm dihatiku . saya hafal lagi :(




hari ni entah . saya kalut sangat . tak de air . tak sempat nak tadah . jadi saya pun tak mandi pagi tadi . ohh , tak selesanya , pening kepala saya . tapi disaat saya sedang menaip ni . saya dah wangi , jangan risau k . tak payah tutup hidung . hee . ni bukan masa nak suka-suka . saya tengah sedih sekarang ni :( hari ni tudung tak jadi . aduhai selekehnya . tapi tak pe lah . ini mungkin okay lagi . :(




hari ni , rasanya tension sikit . serius saya tension . ya , kali ini saya akui kesalahan saya . sepatutnya tak boleh bawak phone untuk ke kelas atau sewaktu sesi-sesi disini . ya , disini memang strict . hari tu dah cakapkan . pastu saya bawak phone . pastu kenalah kan . cop cop nanti dulu . korang tak tahukan kenapa saya bawak phonekan ? ni kami nak habak . hari ni kan mak saya dah nak bertolok ke mekah . pastu ofcourse lah saya nak call mak saya , mak saya nak call saya . semua adik beradik pergikan . so , saya lah tak perginya . agak relevan lah kenapa saya bawak phone kan . pastu pastu pastu , phone saya berbunyi dalam auditorium . so , kena lah saya T , T . tapi alhamdulilah , senior faham . dan memang kesalahn saya juga tak bagitahu kan . tapi memang lah saya agak sedih . tak bukan agak sedih . nak meraung pun ada . mak kita nak pergi jauh , bukan dekat :( .






pastu setiap orang dibekalkan sekeping biskut yang telah ditandatangan oleh akak-akak senior kan . pastukan , pastu . huwaaa :'( . biskut saya pecah atas kecuaian saya sendiri . ini agak stress . esok mungkin saya akan kena .:(




saya call kak long saya mengadu semua . saya memang tak tahan . ofcourselah saya nangis kan . jangan nak kata saya manjalah kan . ini betul-betul cari masalah bila saya ter pecahkan biskut tu . then , along tak putus-putus bagi semangat kat saya . pastu ayah saya pulak call saya . saya memang dah tak tahan kan . sebaknya . seterusnya , kakak saya yang sorang lagi pulak call saya . pastu saya memang rindu dekat mak saya . sekarang pun saya tak henti-henti nangis . bukan saya manja atau apa . saya takut . kalau boleh saya tak nak kena marah . saya tak nak bikin masalah . 




then , saya call bff saya . hawa lee . saya sedih lagi . even kalau dia ada sini kan best . boleh lah saya peluk dia erat-erat . sekurang-kurang nya , kalau tak de family  dengan kita , kawan-kawan pun dah macam adik beradik sendirikan . tapi kawan-kawan sini prihatin . sentiasa suruh saya sabar . roomate saya pun selalu tanya  ok ke tak .





saya perlukan kekuatan disini . tapi terkadang tak pe kan kalau nak menangis . perempuan memang mudah touching . apatah lagi bila mak saya pergi umrah sekarang ni . dah lah tak dapat hantarkan :'(








doa ibu sentiasa dikabulkan :(

2 comments:

NiCEly-RuDE") said...

jgn sdey...happy la..rezeki mak mu dpt pegi umrah...smile")

aqmar jusof said...

aku penat , asyik kena marah :'(