Followers

20 perkara , apa yang suka tak suka tentang..

assalamualaikum


apa yang saya tak suka tentang :


(1) orang yang malas nak kemas bilik sendiri . just biarkan bersepah dan buat "dek" je . kalau ada maid bagus lah jugak . tapi pemalas !


(2) orang yang meniru dalam exam pastu bila dapat markah tinggi , ye ye ol bagitahu orang buat sendiri . sekarang siapa yang bodoh sombong ?


(3) orang yang suka tengok orang lain atas bawah atas bawah . dengki atau pelik ? tak puas hati ? baiklah nilai diri sendiri.terima kasih


(4) orang selekeh yang suka mengumpat orang yang berstyle sikit . cemburu ? atau tabiat ?


(5) orang yang tak mandi dan ketiak berbau . pening . mandi bukan lama pun =,=


(6) orang yang kurang ajar dengan orang yang lebih tua


(7) orang yang tak hormat orang tapi suruh orang hormat dia . apakah ? tinggi sangat pangkat tu ?


(8) orang yang suka bercerita tentang kelebihan sendiri , walhal "benda" tu tak de pun 


(9) orang yang suka ambil kesempatan atas kebaikan orang lain . lepas tu buat muka "toye"


(10) orang yang menyatakan cinta palsu . playboy mungkin .


(11) orang yang berlagak baik di depan , di belakang mengumpat kita . ni paling tak leh blah !


(12) orang yang malas nak ambil barang sendiri , tapi suruh orang lain yang ambilkan .


(13) orang yang suka mencarut sebab mulut tak de lesen .


(14) orang yang suka cakap "bodoh" sebab mungkin dia yang paling pandai didunia . tak ingat mati ! #tetibe


(15) orang yang asyik-asyik suka marah . marah marah je kerja dia . pendek kata panas baran


(16) orang yang hanya tahu mengarah , tapi tak pandai selesaikan


(17) orang yang letak kan kesalahan di bahu orang lain . salah sikit , tak mengaku


(18) orang yang tak boleh tengok kelebihan orang lain . dan pastikan dia juga punya kelebihan itu .


(19) orang yang dulu cakap lain , sekarang cakap lain . baru tahu langit tinggi ke rendah ? dulu , baik jangan nak ber "sumpah" sangat .. dasar !


(20) orang yang tak berani nak bagitahu mak dan ayah saya , dia suka saya . HAHA

header lama :)

No comments: