Followers

setiap orang punya tarikh tersendiri

assalamualaikum





maxi dress : facebook online shop
cardigan : padang besar masa pergi lawatan kat Langkawi
shawl : my mum bought from mecca

hari ni hari last di kolej , esok balik , gambar diatas tak kait . sekejap je kan masa . saya count down dari dua minggu sebelum nak balik lagi . kalendar tak de siap tulis atas kertas lagi . kemaman , here i come . tanah tumpah aku dibesar kan . then balik johor pulak . mintak-mintak lama sikit lah kan dekat kemaman . hihi




baiklah , 31/8 merdeka , 31/8 agak-agak raya pertama atau raya ke dua . ikutlah yang mana pun , tak kisah . so , 31/8 adalah tarikh tersendiri saya .





ada sesuatu sebanarnya di sebalik post ini . tapi tak payah nak kecoh . hal kecil je . senyum sikit .

kita punya orang yang kita minat , kita punya orang yang kita suka , tapi kita punya seorang sahaja yang kita letakkan dia dalam hati kita , dan jaga dia baik-baik , dengan harapan dia takkan pernah keluar dari hati kita . pendek kata orang yang kita cinta noktah



umur dah 18 tahun , tak pe lah kot nak bercakap soal cinta . 


apa yang perlu saya tegaskan dalam diri saya sekarang ia lah . tak payah nak teruskan dengan konsep melupakan . sebab semakin kita mahu lupakan seseorang itu , semakin kuat rasa sayang kita pada nya . jadi , apa salah nya jika cuba konsep lain ? cuba konsep berhenti .


31/8 nanti saya akan berhenti mencintai dia , sama seperti dua tahun lepas bagaimana dia meluahkan perasaan pada saya . dan sudah tiba masanya  , saya buka hati saya untuk orang lain . ia nya mengambil masa selama dua tahun , buka dua hari . dan selama itu lah perasaan cemburu tak pernah jauh dari hati . dua dua tak salah sebenarnya , tapi cop ! mungkin saya yang salah . ia nya adalah lebih baik menyalahkan diri sendiri daripada orang lain . saya belajar itu .


31/8 nanti kita lihat jika saya boleh atau tidak . saya rasa macam tak boleh =,= . kan , cepat sangat judge sesuatu yang belum pasti . insyaALLAH boleh 





"  kalau ALLAH dah takdirkan kita dengan seseorang itu , kita pasti dengan dia juga . percaya itu . "



bye , assalamualaikum . ohh btw , SELAMAT HARI RAYA #takut tak tertaip blog untuk hari raya nanti HAHA


No comments: