Followers

ALLAH itu adil dan DIA sayangkan hambaNYA :)

assalamualaikum




"ALLAH itu adil" 

perkataan ini selalu saya ucapkan . selalu juga di ingat kan . takut , kalau ada-ada keikhlasan tidak diterima nya . beberapa hari lalu , saya terjumpa blog ni 




saya terjumpa di wall kawan . terima kasih izzatul shazni postkan . banyak ilmu dapat di sini :)


juga apabila menonton ini




juga selepas menerima komen ini 


amin


ini , 



juga selepas mengepos ini , 




shout yang dulunya ,



terima kasih guest , kami sebenarnya menyedarkan saya . terima kasih:)


yang besar itu nafsu , yang berat itu amanah , yang indah itu solat , yang dekat itu mati , #pesanan imam Al-Ghazali



sebenarnya kan , apa yang kita cari di dunia ini ? terkadang jiwa kosong tak tahu apa yang mahu . mungkin kita puas hati dengan apa yang kita dapat sekarang ini , tapi percaya atau tidak , ia masih belum lengkap . terkadang saya sering mahu cepatkan masa , walhal semakin cepat masa itu , semakin dekat kita dengan ajal . 


jika ini masanya , ikhlas kan hati ku ya Rabb :')


jadi jika ada salah dan silap , saya aqmar jusof nak minta maaf dari anda semua jika ada yang terkecil hati diantara sedar atau tak . saya minta maaf . terutama orang yang telah saya sakiti hatinya . juga post-post yang menyakiti hati si pembaca nya . saya cuma hamba ALLAH , yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan . doakan saya . 





moga niat ini istiqamah






assalamualaikum :)






No comments: