Followers

andai

assalamualaikum




sebenarnya ada beribu persoalan dalam hidup kita , ada beribu pertanyaan , ada beribu juga penyesalan . raya tak raya , maaf tak maaf . tu semua atas manusia . juga fahami lah yang kadang-kadang kita berbuat kesalahan walhal ia sedar atau tak . hati orang ? siapa yang tahu ? kita hanya merangcang , ALLAH yang tentukan :)




dua tahun yang lalu jika di kembali kan pada masa sekarang . 




andai saya dengan dia , saya takkan ulang kesilapan saya yang dulu , saya akan selalu ingat kesalahn itu , saya kan perbaiki dan laku kan apa sahaja sebaik mungkin . 




andai saya dengan dia , saya akan selalu bagi dia gelak , sebab saya suka tengok dia senyum . rasaya , semua perempuan suka kot .




andai saya dengan dia , dia akan selalu nasihat kan saya . tak kira apa jenis nasihat .




andai saya dengan dia , sekarang kita akan buat inrelationship dalam facebook , biar semua orang tahu saya dengan dia . then , tak de ahh perempuan lain nak ngorat dia ataupun lelaki lain nak ngorat saya #okiniperasan




andai saya dengan dia , saya nak bawak dia makan cendol yang paling best dekat kuantan . HAHA




andai saya dengan dia , saya akan cerita kan semua masalah saya  , dan dia akan jadi pendengar yang setia . nak-nak ketensioanan di kuantan ini =,=




andai saya dengan dia , saya akan postkan satu entry khusus untuk dia dan ceritakan kisah kami sebagai teladan . lepas tu , semua orang akan dengki . HAHA




andai saya dengan dia , saya tak perlu dengki lagi , bila setiap orang berbicara soal dia tapi saya tak tahu apa-apa pun . 




andai saya dengan dia , saya akan jadikan lagu tercipta untuk mu sebagai ringtone telefon saya sebab dia yang pernah bagi lagu ni untuk saya dua tahun yang lalu dulu . 




andai saya dengan dia , saya pula yang akan bercerita pasal dia dekat orang lain , bukan orang lain yang cerita dekat saya , sebab saya lebih dekat dengan dia berbanding orang lain . 




andai saya dengan dia , saya akan kembali memakai number celcom  dan kurangkan memakai number maxis . semuanya saya mahu kembali seperti dulu . tapi ambil yang happy je lah kan




andai saya dengan dia , saya yang akan mesej dia dulu kalau dengar bunyi bunga api 




andai saya dengan dia , saya yang akan telefon dia dulu bila nampak bulan ada lingkaran di luarnya :') , sebab dulu dia yang call saya dulu .




andai saya dengan dia , dia akan buat kelakar dan saya akan gelak , macam dua tahun yang lalu . 




andai saya dengan dia , kami akan saling mengingkatkan tentang tarikh 31/8 dan raya pertama 2009 :") dan sama sekali melupakan tarikh 13/11




andai saya dengan dia , bila ada lelaki yang tinggalkan number telefon diorang dekat saya , saya akan cakap saya dah ada kekasih dan akan sebut penuh nama dia . biar tersentap lelaki tadi . #taktiklelakisekaranglahni




andai saya dengan dia , saya akan bagitahu juga lelaki-lelaki yang nak jumpa parents saya dan kononnya ikhlas suka kan saya lantas berkata saya cuma cintakan "dia" seorang , dan saya tiada perasaan untuk kamu :) maaf , kita tiada jodoh . dan ketahui lah yang saya hanya kenal kan "dia" seorang sahaja kepada parents saya , tak pernah kenalkan orang lain dan takkan .




andai saya dengan dia , saya takkan letak phone saya merata-rata supaya dapat balas text dan angkat telefon bila dia call dengan cekap dan cepat . 




andai dia dengan saya , mak ayah saya memang dah suka dia pun




andai saya dengan dia , dia akan datang beraya rumah saya dan saya akan datang beraya rumah dia .




dan andai saya dengan dia , baju raya kitorang dah sama tahun ni sebab plan . 




andai saya dengan dia...er er er itu sahaja . yang lain biar saya dan dia sahaja yang tahu . 






kalau baca post lepas 31/8 tarikh berhenti kan ? hari ni tarikh berapa ? masih kan ? saya sendiri tak faham dengan saya , apatah lagi kamu semua . menunggu dan terus berharap baru dua tahun , mungkin saya masih boleh menunggu dua tahun atau empat tahun lagi . mungkin . tapi percaya lah , penantian itu sangat memenatkan . jangan jadi macam saya :')



p/s : buat lah apa saja nak ganti kan sesiapa dengan dia , ia nya tak sama . dan takkan pernah sama .




jodoh itu rahsia ALLAH , saya tahu itu





No comments: