Followers

ini yang terbaik setakat ini

assalamualaikum




minggu depan hari rabu dah nak exam tapi macam tak ready lagi rasa . ye lah kot , tak pernah exam nursing , ni kali pertama . takpe insyaAllah boleh jawab . amin .


baiklah , 


esok nak pergi sekolah lama . ya Allah rindunya :') rindunya nak jadi budak sekolah balik . 


sebenarnya , saya banyak nak cerita . tapi tiap kali nak tulis , akan tekan backspace balik . tunggulah , mungkin lain kali kot . tunggu sampai saya betul-betul bersedia nak cerita . mungkin ramai yang tak sangka dengan saya sekarang kan ? tapi ketahui lah saya amat menyukai kehidupan saya sekarang . Allah tunjukkan saya sesuatu yang membuat kan saya terbangun dan tersedar . tapi saya belum boleh kongsi . saya perlukan masa juga :") . insyaAllah kalau tiada apa-apa halangan akan tertaip juga pengajaran itu nanti . 




tapi alhamdulilah , saya banyak dapat feedback yang baik . yakni memberi dorongan dan semangat untuk saya . 





terima kasih tc :') . banyak kali saya baca ni ;')





juga kepada hamba Allah ini :') terima kasih 



dan kepada semua yang menolong saya . kak izzah , shazni , adila syaqira , dan juga hamba-hamba Allah yang lain :') terima kasih . saya amat hargai nasihat dan ilmu anda :') moga Allah rahmati kalian


dan untuk nik nur afikah serta fatin amani yang bagi semangat dan sokong saya . sahabat dunia akhirat :')


serta , kawan-kawan facebook yang masih still bersama-sama saya yang baca dan like post saya :') saya sangat terharu . dan saya harap korang sebarkan juga pada orang lain :') 


alhamdulilah Allah mudahkan jalan ini . Allah buka jalan yang lurus ini . Allah dengar doa hambaNya :'(


syukran semua :')


assalamualaikum



No comments: