Followers

ini yang terjadi

assalamualaikum 





ini yang terjadi dalam masa sehari bila saya letak gambar ni buat dp 




juga-juga gambar dp sebelum ni lah kan 


dan bila saya approve je , ramai lah pula yang post di wall .

tapi , ini yang terjadi 


bila saya letak gambar nih :)



kadang-kadang apa bukan ? kita dapat lihat orang yang ikhlas berkawan dengan kita atau tidak . takpe lah . saya tak kisah . saya suka diri saya yang sekarang .



"APABILA KITA RASA BERAT UNTUK MEMIKUL UJIAN , INGATLAH SATU PERKARA  , BAHAWA ALLAH TIDAK AKAN MEMBERI HAMBANYA DENGAN SESUATU YANG TIDAK KITA MAMPU MENGHADAPINYA , ALHAMDULILAH , DALAM KEPAHITAN YANG ALLAH BERIKAN , TERSELIT BERJUTA KEMANISAN YANG SATU HARI NANTI BARU KITA TERSENTAK DAN TERSEDAR"



ohh btw , ni tawaran untuk student nurse julai 2011 , bila balik kolej nanti :) 



cepat tengok group okayh


dan lagi satu , surat undangan dari pihak sekolah alhamdulilah dah sampai . harap-harap surat yang akan bagi pengarah nanti diluluskan . amin . :)




dan saya dah delete , 


ia akan mengambil masa 14 hari untuk di delete bila saya dah tekan punat delete . huhh . lambatkan .=,=






juga saya berterima kasih kepada sesiapa sahaja yang kini masih bersama saya tak kira siapa saya . terima kasih . moga ALLAH berkati kalian :)




sampai sini je lah kan . assalamualaikum . 











2 comments:

teha said...

k.qema kan femes.. hehe :)

aqmar jusof said...

mana ada femes . biase2 je kan . amak lagiiiii femes :)