Followers

sepatah dua kata

assalamualaikum :) 




ayah saya senyap tengok saya keluar rumah hari ni , mak saya pun sama . pastu diorang senyum . then , saya cakap "dah tiba masanya"


mungkin ini berkat doa mak saya masa di mekah dulu . alhamdulilah . saya dapat lihat kebesaran ALLAH hari ni , saya juga dapat rasa orang sekeliling menghormati kita . tiada lagi bunyi hai ,tiada panggilan seperti tikus , tiada juga yang meninggalkan number telefon , tiada juga yang mendekatkan diri , alhamdulilah :) 


doakan , moga istiqomah . amin :)


dan saya sukakan penampilan yang baru saya :) . biar lah tiada style , biar lah tak cantik dan biarlah macam mak cik . sebab kalau mati saya tak boleh bawak jugak style saya tu , cuma dibaluti dengan kain kapan . 




mak ayah saya suka , dan saya pun suka :)




doakan saya ya =")

assalamualaikum

5 comments:

AdilaJohari said...

kema.knpe privatekan wall?susah nak borak-borak.hehe!
anyway.dila pun slalu jer orang yg lebih dewasa panggil "kak".
tapi dila tak kisah asalkan dila selesa & tutup aurat walaupun tak sempurna lagi.
dila pun bukannya baik sangat tapi kita sama-sama usaha & berdoa utk kekalkan penampilan kita ek?
semoga kita dapat berubah ke arah yg lebih baik,InsyaAllah.mekasih.hehe! :)

aqmar jusof said...

saje privatekan . ok ok , nanti buka balik . kan dila . takpe , ni dugaan kot . tahu tak ? orang-orang yang kenal qema bila nampak qema pakai macam tu diorang nampak pelik . patsu pandang-pandang . kadang-kadang malu lah jugak . tapi qema tekad dah . takpe lah , maybe ni dugaan ALLAH nak uji kita kan . thx dila . banyak kongsi ilmu kat kema thx ! banyak jugak bagi semangat , thx lagi !

AdilaJohari said...

ok,kema. :)
a'ah.xpe.yg ganjil itu lbh baik.
nnti dila share link kat kema.
dila baru jer baca.
u are more than welcome,dear. :)
dila pn bukan baik sgt.
tp ape yg memberi kebaikan,InsyaAllah,dila cuba kongsi.
dila pn tak ikut sgt fesyen skrg.
tp Alhamdulillah,aturan Allah mmg yg terbaik utk kita.
walaupn kadang2 rs mcm nk marah ble org yg lbh dwse pggl "kak",sekurang-kurangnya dila tau dila terjaga dr pandangan2 org yg xde kaitan dgn kita.
betul.ble kita jaga diri kita,org lain takkan pandang kita dgn pandangan yg bukan2. :)
tu ape yg terjadi selama dila pakai mcmana yg kema tgk dlm gmbr fb dila.Alhamdulillah. :)

Nur Lyna said...

kak aqma cmne pn cntik..xkesahla pkai ap2 pn..

aqmar jusof said...

lina pun sama :) thank ya