Followers

hampa

assalamualaikum

minggu ni saya agak stress . sangat-sangat mungkin . saya kecewa , saya hampa bila tandatangan keputusan final exam semester satu . saya tak tahu nak cakap apa . saya malu dengan keputusan saya . saya tak sangka macam ni . saya dah usaha tapi.....


pointer keseluruhan saya cuma 2.87 :'( . saya bersyukur saya masih lulus cuma agak terkilan . sangat terkilan . cuma beberapa sahaja yang dapat pointer bawah pada 3.00 . dan ia nya termasuk saya . "beberapa daripada 60 orang dan ianya termasuk saya" . bila tengok result macam tu , mata dah berair tapi  tahan dulu , takkan nak nangis depan puan . dapat result cam gini dah malu , nak nangis depan puan lagi malu . tapi , masa tu puan ada bagi semangat dekat saya , dia cerita kisah dia masa belajar dulu . then , saya cool down dulu


habis kelas , balik asrama saya terus telefon mak and bagitahu result saya . masa tu lah air mata berjejeh-jejeh keluar . serius , sedih yang amat tengok pointer . and mak selalu pesan "takpe , dah lulus tu okay dah , sem depan adik tingkat kan lagi" . saya tak tahu nak kata apa . sebak . saya dah usaha and cuba yang terbaik dah sem lepas tapi cuma ni yang dapat . lepas tandatangan report card , puan suruh salin result sebab buku report tak dibenarkan buat balik . so ini lah keputusan saya .


sila lah nak boo pun :'(

sebab saya masih ada "semangat" ini :



:'( 
 

dan semangat dari mak ayah and family :'(



apa-apa pun saya masih bersyukur saya lulus dan tak perlu repeat , walaupun lulus dengan pointer rendah ini :'( , akan cuba yang terbaik untuk sem 2 and seterusnya . doakan :'(



1 comment:

Muhammad Zul Fahmi said...

assalamualaikum, saya juga merasakan seperti akak juga.pointer saya utk sem lepas pun lagi rendah drpd akak. start from that, saya berazam utk usaha lagi. semoga kita berjaya yea.