Followers

AJSZ

assalamualaikum


mungkin friendlist aqmar jusof dah tahu demam apa yang melanda saya sekarang . okay demam shahir zawawi :P haha . okay demam demam demam . sampai terbawa-bawa dalam kelas .



maybe ada yang tanya "sejak bila minat shahir?" . okay saya minat shahir daripada zaman dia masuk af lagi . kawan-kawan terdekat zaman sekolah tahu lah pasal ni . then , bila shahir banyak kontroversi yang banyak juga mengubah dia daripada mula-mula saya kenal dia dulu *eceh , macam pernah kenal je:P* maksudnya , ala maksudnya dia lainlah . contoh terdekat dalam cerita karak tu . sejak daripada tu , saya jadi tak minat dia .




lepas tu , ada ura-ura mengatakan shahir nak berhenti menyanyi . dan saya pulak , apasal pulak mamat ni . lepas tu , gosip shahir sakit tumour kat otak lah . pasal dia dengan rozita che wan tak nak sebut lah *cemburu haha* . udah-udah ! eh , padahal saya kata jadi tak minat dah kan kat shahir , tapi still allert gosip-gosip dia . okay okay rileks . haha




lepastu , after saya dapat tahu shahir nak mulakan misi berdakwah bersama sham kamikaze . alhamdulilah . suka ! embun pun takkan mampu la la la..*tiba-tiba*  so , ini adalah pendekatan dia sebagai seorang artis , public figure . same like heliza helmi . moga ada lagi artis lain macam ni . :') shahir , i will support you .*sambil layan lagu pendam* macam shahir kenal je :P





gambar menceritakan segala-galanya . biar pun edit semata-mata :P


behave aqmar jusof . haha


p/s : untuk yang tak kenal saya , mungkin tak tahu kadang-kadang perangai saya ni pelik jugak . gila-gila jugak . tapi saya belajar dari itu . sebab tu , saya selalu bagitahu kawan-kawan saya , saya tetap aqmar yang dulu . boleh untuk bergurau , boleh untuk gelak ketawa sama-sama . :')


        AJSZ- aqmar jusof shahir zawawi :P









No comments: