Followers

khilaf

assalamualaikum


sebagai manusia biasa . saya tak pernah lari daripada berbuat salah . sebagai seorang perempuan , saya akan sentiasa berfikir soal ini . ya Allah lalainya :'( . saya busy , serius busy . student macam saya masa rehat cuma waktu solat dan waktu tidur campur dengan sabtu ahad . tapi kenapa , hati dan fikiran terkadang ingat tentang semua itu dulu . tentang itu sudah lama saya tinggalkan . tentang itu sudah lama saya mahu lupakan . Allah safe my heart :'( . merahsiakan sebuah cinta itu sakit , tapi insyaAllah akan datang bahagia bila Allah temukan kita dengan janjiNya nanti . saya percaya janji Allah . saya percaya Allah jaga hati saya dan Allah jaga hati dia :'( ujian cinta adalah untuk hamba-hamba yang dipilih oleh Nya . terpulang kepada kita ingin membawa nilai sebuah cinta itu ke arah yang mana . syurga Allah . ameen :'(


.

who love you aqmar jusof ? and i said Allah swt . sebab saya tahu , Allah akan balas cinta saya :')


"sesungguhnya Allah itu pemilik cinta dan barangsiapa memiliki cinta Allah , maka seluruh cinta menjadi miliknya"


p/s : short updated , saya kena jaga pagar and dah nak start rollcall . okay pengawas . doakan saya .


No comments: