Followers

im back !

assalamualaikum

sungguh saya nak menaip entry hari ni , betul-betul nak . cuma , cuma , cuma saya penat sangat sebab baru habis exam then besok saya kerja masuk wad shift pagi . saya tangguh untuk esok dulu ya ? terima kasih

oh alhamdulilah , exam dah habis , lega sangat-sangat . even soalan nakal sangat-sangat . ohh main-main eh soalan . saya gagahkan juga otak perah apa yang mana ada . saya dah usaha semampu saya , apa-apa pun keputusan saya redha . okay maybe akan cakap takde apa-apa lagi sekarang , tapi bila dah dapat result nanti , tak tahu nak cakap apa . 





kamu tak tahu sejauh mana kamu boleh pergi , jika kamu tak melangkah . bila sudah melangkah , pandang belakang kembali , lihat masa lalu kamu dan lihat masa depan kamu . which one better ? and said  "jannah Allah is more than better" :')


lama saya tak taip blog bukan apa , bukan saya menyendiri , bukan saya saja-saja tak taip , cuma saya dalam minggu exam . so saya hadkan dulu mendalah-mendalah online ni . esok , saya buka entry baru , serius saya nak taip entry , bayangkan tengah jawab exam saya boleh ada ayat untuk taip blog . tengok obses tak nak menaip blognya ? cuma bukan hari ni . 




okay tu je penerangan kali ni . assalamualaikum :)




p/s : esok saya kerja wad 7c , htaa kuantan . doakan saya :)






No comments: