Followers

a lots of love , aqmar jusof

assalamualaikum


*hari ni tak nak cakap pasal cinta-cinta lagi * hai semua . apa khabar sihat ? saya ? awak tanya saya pulak . alhamdulilah saya sihat , sangat-sangat sihat dan sangat-sangat gembira . cuti siapa tak gembirakan ?  tapi ahad ni saya dah nak balik dah sebenarnya . dan biasanya kalau nak balik ianya tak awesome lagi . kehidupan akan kembali sibuk , pengawas akan menjalankan tugas seperti biasa dan ohh ya , saya dah nak exam . *tarik nafas dalam-dalam bila dengar pasal exam* okay , entry sebelum ni cakap last dah , tak nak taip-taip lagi untu bulan 3 ni . tapi ! tertaip pulak . okay , hari tu kan kata tak janji . serius jari mendorong untuk tekan lappy je ni padahal hari ni cakap tak nak online =,= so , entry kali ni berbeza sikit  mungkin . sebab ramai cakap , blog aqmar jusof ashik sedih-sedih je , lagu sedih , ayat-ayat sedih , tambah pulak ada bunga berguguran gitu haha dan semualah sedih 




baiklah , tak nak taip banyak pun sebenarnya . cuma nak minta tolong :) 


tolong doakan saya dapat tempuhi exam kali ni dengan sebaiknya
tolong doakan exam kali ini saya lulus dengan jayanya
tolong doakan penerimaan ilmu saya adalah yang sebaik-baiknya
tolong doakan saya tak keliru bila ada jawapan yang nak dekat sama
tolong doakan idea dan ilmu datang mencurah-curah time jawab soalan SEQ
tolong doakan kesihatan saya baik ketika menjawab exam 
tolong doakan apa yang saya baca , masuk dalam exam walaupun beberapa topik . atleast maybe boleh cover
tolong doakan ilmu saya ini dapat dimanfaatkan dan saya takkan lupa , walau saya dah tua sekalipun
tolong doakan semester kali ini pencapaian saya meningkat
tolong doakan saya dan kawan-kawan lain juga


alhamdulilah . setakat ini semuanya berjalan lancar :) alhamdulilah hati sangat-sangat tenang dan gembira sejak akhir-akhir ini :) alhamdulilah kadang-kadang rasa nak senyum sampai telinga :) alhamdulilah , tiada apa-apa masalah :) alhamdulilah tiada kesedihan :) alhamdulilah saya sangat-sangat gembira didetik dan ketika ini :) moga ia berlanjutan . say alhamdulilah ! :)

setiap hari adalah hari yang gembira jika kita mencuba untuk senyum walau hakikatnya kita ni panas baran .*take note sape-sape panas baran* dan senyum jugak boleh buat kita awet muda *take note yang pentingkan kesihatan dan kecantikan*




"Ya Allah , aku bahagia , amat bahagia dengan rahmat dan kurnianMu , kerana aku tahu  bahagia itu datang dariMu , dan kau kurniakan mereka-mereka yang engkau pilih untuk bahagiakan aku , terima kasih Allah "

a lots of love
aqmar jusof

p/s : sungguh kali ini entry terahir sebelum exam :)

No comments: