Followers

menangis tanpa sebab

assalamualaikum


dah kenapa dah ni . nak kata touching , tak kawal emosi , alhamdulilah boleh je control setakat ni . tapi kenapa entah , macam rasa sedih je tanpa sebab . atau pun actually ada sebab cuma saya buat dek je dan tak nak ambil kisah . bukan masalah besar sangat pun . okay , penyakit hati . cuma saya mungkin terlalu ambil serius . ya itu saya , tak kiralah hal kecil atau besar selalu akan berfikir je memanjang , selagi hal tak selesai selagi tu lah tak rasa lega . berlagak je tenang dari luar , tapi dalam ni macam-macam ada . sakitnya bila sukakan seseorang . ya, thats the point yang saya nak cakap sebenarnya . berkias kemain . haha . 



dulu , saya selalu berpegang pada ' jodoh itu sudah ditentukan , kita cuma perlu menanti dan menunggu' tapi sekarang saya selalu fikir yang ' jodoh itu memang sudah ditentukan , tapi kita juga perlu berusaha dan mencari ' ya lah kan , nak cari imam ! so , dimata saya sekarang , bukan memilih untuk sekadar buat boyfriend atau skandal tapi saya mencari suami yang boleh dibuat imam . sekarang dah 19 tahun , tahun depan dah 20 tahun , dah boleh dah kot nak kahwin .kalau dah ada jodoh , kahwin awal pun apa salahnya :P hehe !

p/s : takut-takut guwa nak publish entry ni . haha . okaylah . hari ni hari sabtu . offdiet . cuti . :)





ohh , btw cuba try dengar musik seruling dalam cerita embun ni . ya Allah , sayu hati :')

"moga dia rasa apa yang aku rasa , aamiin"


No comments: