Followers

sudi tak ?

assalamualaikum


ramai yang suspek saya sedang jatuh cinta . nak bagitahu ke tak nak ? nak ? ke tak nak ? haha . dengan statusnya jiwang bagai . yang garang boleh jadi jiwang . ehem . memang lah , perempuan ni Allah swt cipta hati dia lembut . alhamdulilah , bersyukur sangat . 


setelah dikecewakan , *layan lagu pelamin anganku musnah* haha , kemain dikecewakan . alhamdulilah , saya dapat buka hati saya kembali dan buang jauh-jauh "cinta" yang lama . alhamdulilah , ternyata itu semua mainan syaitan yang membolak balikkan hati . bahagia . sangat bahagia bila kita tidak perlu memikirkan tentang dia atau menunggu dia lagi . *kemain aku menunggu dulu* haha . 


saya tahu Allah sedang membuka hati saya . dan juga sangat percaya Allah sedang jaga hati saya untuk future husband saya . tak habis-habis future husband dia . dah banyak kali sebut kot . biarlah nak sebut lagi . future husband 3x . haha . 


" dalam islam tiada istilah 'perigi cari timba' , kalau dah suka cakap je , baik lelaki mahupun perempuan " -ust azhar idrus


dear future husband , sudi tak awak jadi imam yang halal buat saya dan terima saya sebagai makmum yang halal untuk awak ? -AJ-


 nak tunggu awak macam lambat sangat je . haha . future  husband , sweet tau future wife awak ni . senyum sikit :) apa-apa lah , setiap kali saya rasa saya jatuh cinta , saya cuba untuk begitu jaga hati saya , dan setiap kali saya jatuh cinta , saya harap awak lah orangnya . sebagaimana saya jaga hati saya untuk awak , sebegitu juga saya harap awak jaga hati awak untuk saya :') . harapan saya , biar saya bercinta dengan awak ketika kita sudah halal iaitu nikah bukan sebelumnya . baru rasa manisnya cinta tu kan ? kan dah bagitahu saya ni sweet , tak garang mana pun :P . 






jadi setiap kali ada yang kata saya jatuh cinta , saya tak menyangkal . ya saya sedang jatuh cinta . tapi berapa ramai sangat yang tahu saya sedang berjuang dengan hati saya sendiri . takut saya jatuh cinta pada yang salah . jadi ingin saya mengatakan yang saya sedang jatuh cinta , dan saya harap "dia" awak . my future husband . love after akad :') *pengakuan berani*





"ketika Allah ingin mempertemukan dua hati , Dia akan menggerakkan kedua-duanya , buka salah satu "



1 comment:

hasyikin ismail said...

amin.. semoga future husband awak dpt dgr suara hati awak, dan harap dia pon akan sntiasa jatuh cinta dgn future wife dia nih