Followers

life is what happen to you while you are busy making other plan

assalamualaikum



hehe *sambil mata kelip-kelip sebulan sekali je sekarang boleh update blog . sekejap nak taip sekejap padam balik . okay okay sebenarnya nak bagitahu yang minggu praktikal untuk semester 3 dan beberapa semester yang lain dah habis . yayyy ! tak lama lagi cuti sem . yayy ! after 7 minggu teory 3 bulan lebih kerja , ya ini masa untuk saya berehat pula . nampak tak makin naik sem , makin kurang minggu teory ? haa , takpelah praktikal buat kita jadi mahir kan . so takpe . 

jadi hari ni last saya kerja dan wad terakhir saya ialah surgical perempuan 4c . tak tahu kenapa aku ni memang tak boleh lari dari 4c . asyik dapat 4c je . padahal tahu je yang aku sangat tak suka subjek surgikal . tapi kena berfikiran positif , boleh jadi apa yang kita tak suka , tu lah yang buat kita jadi suka . hmm ce ce . but atleast okaylah sebab dapat banyak pengalaman . untuk 3 bulan kali ni merekod sejarah yang saya tak masuk pun wad lelaki berbanding sem sem sebelum ni, kali ni semua wad perempuan . yayyy . haha , tu pun nak yayy?

padahal kawan-kawan lain semalam dah last , so hari ni ramai yang keluar pi jom heboh . heboh lah sangat sebab hujan and ada lecak-lecak . so , saya jangka lebih baik pakai boot or selipar jepun sudah . kan naya nak pakai heel , takut tenggelam . haa . tapi saya tak pergi pun , sebab kena kerja shift pagi hari ni disebabkan saya request untuk cuti pada hari sabtu oleh kerana ada hal sikit . ce ce . so , hari ni saya kerja sesorang je dekat wad 4c.pity me T___T. dah rasa macam dah graduated jadi staffnurse dah sebab takde mana-mana student pun hari ni melainkan saya . weee ! 

walhal , adalah sangat penat hari ni . bukan hari ni je . minggu ni ! saya rasa macam nonstop je . kerja , bertugas bkkd & rollcall , tolong untuk jamuan pengawas , praktis persembahan dinner and etc . cuba teka apa ? ura-ura mengatakan esok result final exam keluar! dan one of the reason saya menaip ni , hehe nak korang doakan saya . keputusan memang kita dah tak boleh ubah , tapi moga-moga saya akan redha dengan tiap apa yang tertulis . Allah sangat baik pada hambaNya dan nescaya Dia juga akan beri yang terbaik untuk kita . saya dah usaha , apa pun besok saya terima . ya saya terima . saya terima nikahnya..eh eh eh . 

recent activity november :


 suprise birthday for sheera and mizah


request hari sabtu untuk ini . "biar kita yang control masa , bukan masa yang control kita"


dan dilamar . eh ? koya koya koya ! ini tipu je :P

disebabkan saya adalah seorang gegurl yang amat busy . gegurl ? haha . masa saya biasanya banyak dihabiskan di wad , kelas dan asrama . tiga tempat wajib ini kecuali hari ahad utnuk cari makanan di benteng . itu sahaja . kesiannya student lagi dah busy , dah kerja nanti super duper busy haa .

okay rasanya tu je kot . thank you  :)

"don't cry because it's over  , smile because it happen"





No comments: