Followers

detik-detik cuti semester

assalamualaikum

oleh kerana cuti semester dah tak lama dah . tinggal beberapa hari je lagi . excited kemain . tapi berbanding dengan semester-semester lepas , kali ni kitorang just 17 hari je cuti . disebabkan kena ganti cuti yang raya haji lepas tu . tapi takpe lah . still okay lagi . tapi baru tadi kami dapat berita kena ganti praktikal 3 hari . ya Allah :( kenapa skrg baru nak bagitahu ? cuba fikir kitorang dah start boleh balik pada 6hb ni dah . hari dah 3hb . maknanya esok 4hn kena start ganti 3 hari tu termasuklah 5hb and 6hb . dah macam mana dengan bebudak yang ambil tiket awal pagi pada 6hb?

salah siapa ni tak bagitahu apa-apa ? nak bash lebih-lebih ada kena tatatertib pulak aku ni haa ==' . tapi alhamdulilah saya takde lah terasa sangat sebab boleh call parent untuk bagitahu boleh ambil after balik kerja je kan . alhamdulilah rumah dekat . tapi kesian jugaklah dekat kengkawan lain . tak patut betul . hish . tapi apa yang nanti agak kalut . dah lah barang-barang tak kemas lagi , rehearsel persembahan untuk dinner lagi . haaa mesti agaklah penat nanti . kenapa kolej ni penuh dengan kejutan dan last minute ? kenapaaaaaaaaaaaaa ? sabar-sabar . 3 semester je lagi nak habis ni . sia-sia je nanti

since bilik kena kosongkan tapinyaaaa , barang saya banyak kot . malasnya nak cari kotak , kemas bagai orang nak pindah rumah . nanti balik kuantan still kena kemas lagi . why ? why ? why ? saya cuma nak hidup tenang disini , eh ? tiba-tiba =='



ni meja perjuangan . ni meja semangat . sebab tu ada orang-orang pemangkin semangat saya disini . pendek kata , apa-apa sahaja yang berbentuk semangat tak kira gambar , nota , buku , saya akan letakkan disini . sebab saya suka kumpul semangat-semangat yang orang bagi dekat saya :')


sebenarnya rak yang dekat atas saya simpan shawl,syria and tudung ni untuk tempat simpan makanan . tapi almari saya dah penuh dengan pakaian lain . so , jalan lain saya letak dekat rak ni . makanan letak mana ? scroll dekat bawah dulu



sebahagian buku yang sudah dimasukkan dalam 2 buah kotak . so , tinggal yang ni je lagi dekat atas meja . nak cari dekat mana lagi kotak ni?



berbeza dengan uitm dulu . just ada satu pintu sahaja almari . ni pun dah jimatkan ruang . tu tak bawak semua lagi tu yang dekta rumah tu haa . eh jap , asal sikit nak bezakan dengan uitm . melampau aku ni . ada kena bash dengan kolej . haha !



so , ini pemandangan penuh nya . 



nampak box colour biru atas tu kan ? haa ni lah pantri kecil . meja makan pun jadi .

dan tinggal beberapa hari je lagi . kalau boleh just nak fokus benda-benda penting je . tapi takpelah busy pun , sekurang-kurangnya boleh lupakan hal-hal remeh . tu lagi bagus . cuma memnag tak sabar nak balik kali ni . acu kan nak jumpa anak buah baru acu . and satu lagi walaumacammana pun saya kena habiskan untuk ambil lesen kereta tu . arghhh , ni satu lagi aku lemah =='


No comments: