Followers

for those special : sahabat sampai syurga

assalamualaikum . 

blog ni ada orang baca lagi ke ? haha . tapi takpelah anggaplah taip untuk diri sendiri .actually bila dah lama tak menaip ni saya rasa kekok and mati idea dah nak taip apa . tapi kali ni ada entry khas untuk seseorang . bukan sorang tetapi beberapa orang sebab saya rasa rindu sangat dekat diorang :')

dear nick , suhaili and atin ,

aku godek-godek lappy jumpa gambar lama kita masa zaman sekolah . wish nak sangat rewind balik semua memory kita sama-sama dulu . last kita sama-sama jumpa raya tahun ni and bukan senang nak cukup jumpa sama-sama.kadang-kadang yang ni ada yang tu pulak takde . memandangkan semuanya sibuk dengan komitmen masing-masing . sorang baru sahaja bergelar ibu , sorang lagi dah menghitung hari bakal melangsungkan perkahwinan , sorang sibuk dengan study and praktikal dan sorang lagi sibuk mencari calon . haha ! 

untuk nick

selamat menjadi bakal isteri kepada seseorang . mintak maaf tak dapat attend majlis memandangkan tarikh bertembung dengan final exam :'( sedihnya kawan baik sendiri kahwin tak boleh pergi . padahal masa zaman sekolah dulu asyik duk berangan nak jadi pengapit masing-masing . takpe lah atin boleh ganti . baru ingat nak amik gambar sama-sama,nak letak dalam frame , letak atas meja study sebagai pemangkin semangat study 'im next' buahahaha ! maybe lepas ni kita jarang dapat keluar sama-sama .takpe , aku faham . tanggungjawab seorang isteri lebih penting , syurga kan bawah tapak kaki suami . 

untuk suhaili ,

selamat menjadi ibu ! excited cuti minggu depan nak balik tengok anak buah adam rayyan nurfail . dalam empat-empat orang suhaili selalu cakap dia akan kahwin last antara kitorang . tup tap tup tap jodoh dia sampai dulu . alhamdulilah dah ada baby boy pun sekarang . be a good wife and mother :') tiba-tiba teringat masa kita dua excident . and dalam banyak-banyak kawan dengan suhaili lah aku asyik excident . sakit sama-sama and dapat duit insurans pun sama-sama . tu paling best

untuk fatin ,

bersyukur aku ada sorang lagi kawan yang lebih kurang sama . tak jumpa lagi 'ehem-ehem' . kot lah eh . tapi aku rasa atin macam dah ada dah . tapi takpe je . happy untuk bestfriend sendiri yang sekarang tengah main cop-cop siapa kahwin dulu lepas nick . aiseh . oleh kerana itu , marilah kita sama-sama tumpukan sepenuhnya pada kerjaya kita . tapi dalam menumpukan tu , kena selit-selit sikit lah cari . haha

bila teringat balik , sedih pun ada .ingat time happy sama-sama , sedih sama-sama , gaduh dengan orang yang sama , cinta monyet dengan orang yang saling berkait haha , betapa aku happy sangat kawan dengan korang . betapa aku sayang sangat korang kerana Allah :'( . sahabat sampai syurga :'(


akhir sekali , aku selitkan gambar hodoh kita berempat baru lepas jawab paper addmath (spm) tapi suhaili macam paling okay je dalam gambar ni.blerghhh


2 comments:

Sara said...

you got one reader here. anyway, tahniah kepada kawan-kawan kamu yang sudah mahupun bakal berumahtangga. ewah !

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 143
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/